Odszedł...

Mój Najdroższy...

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi przykro :( trzymaj się ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo współczuję :(((
    Przytulam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Straaasznie mi przykro, uczynił taką dziurę w Twoim serduszku.
    Bo przecież zajmował bardzo dużo miejsca ... kochany kotek.
    Trzymaj się Bethany ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Bethany, współczuję Ci, wiem, jak to strasznie boli:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bethany współczu ci :( Wiem jak to boli ja straciłam bardzo dużo zwierząt np. Pole (była kosem),Luisa,Pływka,Anda,Lessy,Roniego. Trzymaj się jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kot mojej babci ma białaczkę. W sumie to to jest kotka po ciąży. Jakoś daje radę ,ale nie wiem na jak długo...

    OdpowiedzUsuń
  7. :( Dopiero doczytałam :( Bardzo mi przykro...

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko, tak dawno nie zaglądałam... co się stało? współczuję, utulam...!!!

    OdpowiedzUsuń